travel diary

Wakacje, wyjazdy, kolonie. Najlepszy czas, żeby zabrać ze sobą zeszyt, w którym moglibyśmy opisać nasze wakacyjne przygody! Zamiast korzystać z gotowych wersji w sklepach bądźmy bardziej oryginalni i stwórzmy coś samemu.

Ja trafiłam na travel diary gdy przekopywałam tumblr'a w poszukiwaniu wakacyjnych zdjęć. Kilka tumblr'owych propozycji na taki dziennik strasznie mnie zainspirowały i stwierdziłam, że to nie taki głupi pomysł.



Ja osobiście jestem maniaczką pocztówek. Gdziekolwiek pojadę muszę przywieźć ze sobą pocztówkę (mam już sporą kolekcję). Nie przepadam za pamiątkami typu figurka, zabawka, breloczek, bo prędzej czy później takie rzeczy trafiają do kartonów i wynoszę je na strych. Ponad to, są o wiele droższe niż zwykła pocztówka. 

Travel diary to rzecz, którą mogę "upodobnić" do wyboru pocztówek jako pamiątki - jest tani i zawiera wszystkie najważniejsze rzeczy - opisy i zdjęcia. Taki dzienniczek niekoniecznie muszę mieć ciągle przy sobie, wystarczy, że po całym dniu wrażeń opiszę w nim moje przeżycia z podróży. Dodatkowo zawsze będę pamiętać z jakiego miejsca jest dany wpis, (co akurat jest logiczne), a w przypadku figurek, maskotek itp. nie zawsze pamiętam co, skąd jest.


A jakie jest Wasze zdanie na temat takiego rodzaju pamiętników?

18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej formie zapisywania wspomnień z podróży, ale wydaje mi się ona być bardzo ciekawa. Śliczny pamiętnik :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na utrwalanie wspomnień z podróży:) Kiedyś próbowałam prowadzić dziennik (tylko pisany, bez obrazków) z wyjazdu do Hiszpanii, jednak wtedy poddałam się bardzo szybko, chciałam wszystko opisywać szczegółowo i szybko się zniechęciłam. Chyba gdy pisze się na bieżąco, lepiej postawić na mniej drobiazgową, za to bardziej spontaniczną, zwięzłą i emocjonalną formę.
    Pocztówki to zacna rzecz, również je bardzo lubię:)
    Piękny zeszycik:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysl. Napewno zaopatrze sie w taki pamietnik.
    Pozdrawiam i obserwuje.
    Bedzie mi bardzo milo jesli sie odwdzieczysz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że cały pamiętnik wypełnisz i potem na jesień pokażesz na blogu zdjęcia jego. Powodzenia w podróżach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super opcja na zapis wspomnień:) własnoręcznie zrobiony notes stanie się nam jeszcze bardziej bliższy:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem jak ty maniaczką pocztówek, ale kiedyś zbierałam magnesy z miejsc w których byłam. Świetny pomysł na taki pamiętnik :)
    Masz świetnego bloga! OBSERWUJĘ :D

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysl ! ja zbieram magnesy ale pocztowki to super pomysl :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o takim czymś słyszę *0* Ale jest to bardzo fajny pomysł ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, bardzo ładnie wygląda :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu rzeczy. To świetny pomysł, serio. Może sama zrobie coś w tym stylu.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Po latach będzie co wspominać :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwację ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne, tumblr zawsze inspiruje, haha ♥
    Lubię pamiętniki i zapisywanie swoich wrażeń etc. ale często wrzucam zeszyt gdzieś do półki i zaczynam od początku, bo mi sie nie widzi :"")
    Powodzenia - też kolekcjonuje pocztówyy
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry patent na rejestracje wspomnień ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki pomysł na zapisywanie wspomnień jest naprawdę świetny ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł.
    Bo wszytko co jest zapisane w internecie. Możee kiedyś zniknąć .
    A to co na papierze ,( jak tego nie wyrzucisz) nigdy nie zniknie
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    U mnie konkurs zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki cudowny notes, a pomysł na
    wypełnienie go jeszcze lepszy
    Śliczne zdjęcie wzięła jako inspiracje
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z wakacji przywiozę na pewno mnóstwo zdjęć, ale dzięki takiemu pamiętnikowi będzie na pewno lepiej się wspominało te niezapomniane chwile
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze swoje wypady utrwalalam w pamiętniku , który posiadam do dziś i czytając mam dużą frajdę i ubaw hehe . A w internecie można pokazać tylko urywek swojej podróży lecz kto wie czy kiedyś to nien zniknie ? Świetny post kochana


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAKTUSOWY SAD , Blogger