wszystko w porządku

tumblr
Ostatni tydzień, ostatnie dni. Niedługo wakacje, wyjeżdżam na kolonie do Czech :D Nie mogę się doczekać.

Chyba to czekanie jest najlepsze. Jestem co prawda strasznie niecierpliwą osobą, ale gdy czuję, że za te kilka dni dostanę świadectwo do ręki i przejdę mury szkoły świadoma, że już mam wakacje, to OCH! Ładuję się pozytywną energią w dwie sekundy. 

Wszystko w porządku.
W sumie piszę ten post, żeby podzielić się z Wami filmem, który niedawno obejrzałam. Trafiłam na niego ze względu na to, że gra tam Mia Wasikowska - jedna z moich ulubionych aktorek.

Co prawda film nie jest już pierwszej świeżości (2010 rok), ale same jego przesłanie jest genialne. Ukazuje dość nietypową rodzinę, bo związek dwóch kobiet posiadających dwójkę dzieci. Nie chcę Wam dużo zdradzać, ale jest to bardzo trafny film na sobotni wieczór (jeśli oczywiście nie oglądacie meczy - ja oglądam, więc czas na filmy mam tylko rano). 


Chyba będę musiała sobie zrobić listę filmów do obejrzenia. Podzielę się nią z wami w kolejnych postach, a teraz trzymajcie się. Głowy do góry został tylko tydzień!

Jakie wy ostatnio oglądaliście filmy?

15 komentarzy:

  1. Ostatnio mało oglądałam filmów. Niedługo wakacje więc leci sporo fajnych filmów. Więc pewnie znajdę coś dla siebie ;) Pozdrawiam cieplutko! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no to trzeba oglądnąć. ja ostatnio ogladnełam bardzo dobry film-requiem dla snu
    polecam gorąco
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Wakacje znowu będę oglądać mało filmów... ale w zimę nadrobie :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety czcionka pierwszego posta była mała, ale nie dało się jej edytować :( Właśnie dodałam drugi post i naprawiłam swój błąd :) Zapraszam na bloga jeżeli interesuje Ciebie temat makijażu na siłowni.
    Pozdrawiam
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio nie mialam czasu na ogladanie filmow gdyz jeszcze duzo nauki i sprawdzianow bo jestemn w klasie medycznej :) ale teraz bede wakacje i mam nadzieje ze wszysko nadrobie

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko oglądam filmy, ostatni to chyba był The Duff.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kolonii do Czech i życzę miłego pobytu oraz udanej zabawy :)
    Film będę musiała obejrzeć :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś do blogosfery! Powiem szczerze, że nawet za tym tęskniłam, haha :D Bardzo ciekawy post, życzę Ci miłych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj oglądałam Spidermana 2 i ryczałam - tak właśnie na spidermanie.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo zazdroszczę wyjazdu za granicę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba obejrzeć;) Ja ostatnio oglądałam "Miasto złodziei" i "Gran torino". Polecam!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się cieszę, że jeszcze chwila i wakacje, długo czekałam na tą chwilę. Obejrzałam zwiastun i muszę powiedzieć, że bardzo chętnie go zobaczę! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio oglądam dużo filmów z przyjaciółką wieczorkami ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAKTUSOWY SAD , Blogger