5 powodów dlaczego uwielbiam "Grę o tron"


Na podstawie książek
Twórcą całej powieści jest George’a R.R. Martin. Mam przed sobą do przeczytania ponad 5 książek (bo z tego co się orientuję niektóre z nich są w dwóch częściach), a dwie są jeszcze w przygotowaniu! nie wiem czemu, ale uwielbiam oglądać filmy/seriale na podstawie książek. Zazwyczaj staram się przeczytać książkę, a potem obejrzeć jej ekranizację, ale akurat w tym przypadku pierw zabrałam się za serial.

Znalezione obrazy dla zapytania game of thrones books tumblr

Duża ilość sezonów
Dla jednych to wada, dla innych zaleta. Dla mnie jak najbardziej na korzyść. Osoba, która dopiero zaczyna oglądać ma do obejrzenia 6 sezonów, gdzie każdy ma po 10 odcinków. Do tego ma jeszcze dojść 7 sezon w tym roku. Właśnie to mi się spodobało - nie będę musiała długo czekać na kolejne sezony, bo z moim tempem, zanim skończę oglądać 6, to pojawi się 7 sezon.

Rozbudowana fabuła
Oj, rozbudowana to w sumie mało powiedziane. W serialu jest tyle wątków, że z początku trudno było spamiętać te wszystkie układy między bohaterami (już nie mówiąc o tych wszystkich imionach!), wydarzenia i ogólny zarys fabuły. Chyba dopiero w trakcie 2 sezonu zaczęłam dokładnie pamiętać imiona wszystkich bohaterów. Na początku to istna mordęga, ale później właśnie dlatego ogląda się ten serial! Nigdy się nie nudzę, oglądając go, bo za każdym razem rozwijany jest jakiś inny wątek.

Znalezione obrazy dla zapytania game of thrones books tumblr

Przystojni aktorzy
Och, aż miło popatrzeć. Czytelnicy, którzy są już ze mną dłużej wiedzą, że moim ulubionym aktorem jest Kit Harington, który gra Jona Snowa. Po za tym jest wiele innych osobników płci męskiej, na których miło zawiesić oko. Trzeba też przyznać, że aktorki również mogą pochwalić się swoją urodą.

Znalezione obrazy dla zapytania jon snow actor

Amerykańska produkcja
Czyli nauka angielskiego w najbardziej wygodny sposób. Myślę, że zaletą zagranicznych seriali jest właśnie fakt, że nie są polskie. Czy włączenie napisów i odsłuchanie serialu w oryginale boli? Wcale! To właśnie najlepsze, co można zrobić. Świetny sposób na podszkolenie angielskiego.

Jakie jest Wasze zdanie na temat tego serialu?
Czy oglądacie Grę o Tron?
źródło zdjęcia google grafika

4 komentarze:

  1. Cała moja rodzina ogląda, a ja jeszcze nie. Mówię "jeszcze", bo mam zamiar w te wakacje zacząć i skończyć haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jak skończę oglądać swój serial to zaczynam grę o tron :D

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od bardzo dawna chcę zabrać się za ,,Grę o tron", bo aż wstyd przyznać, ale nie widziałam jej ani razu.
    Również lubię porównywać film do książek.

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam pierwszy sezon.. drugi odcinek i tkwię. To jest trochę przygnębiające. Ale aktorzy to coś co przyciąga

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAKTUSOWY SAD , Blogger